Felhasználási feltételek

Általános szerződési feltételek
Utolsó frissítés: 2024.10.10

Ez a dokumentum (valamint az itt említett minden további dokumentum) meghatározza azokat a feltételeket, amelyek a www.tsense.hu weboldal (a továbbiakban „Weboldal”) használatát szabályozzák.

A Weboldal célja a TSense rendszer bemutatása és népszerűsítése (melynek célja a termékek védelme, valamint a hőmérséklet-ingadozások, páratartalom és áramkimaradások által okozott problémák megelőzése. A rendszer a megfigyelt eszközök vagy terek biztonságos működését is támogatja azáltal, hogy figyelmeztetéseket és jelentéseket küld a nem megfelelő hőmérsékleti és páratartalom-értékek, áramkimaradások, illetve nyitva hagyott ajtók észlelésekor), valamint a Weboldalon keresztüli szerződéskötés a termék iránt érdeklődő potenciális ügyfelekkel.

Kérjük, olvassa el az Általános szerződési feltételeket, a Cookie szabályzatot és az Adatvédelmi irányelveket, mielőtt használja a Weboldalt. A Weboldal elérése és használata révén kifejezetten elismeri ezek kötelező érvényű voltát, és vállalja, hogy betartja azokat.

 

  1. KIK VAGYUNK 

A Cloud Monitoring Services SRL (a továbbiakban „Társaság” vagy „Mi”) székhelye Marosvásárhelyen található, egy 2019-ben alapított cég, amely kezdetben a TSense rendszerek értékesítésével foglalkozott, majd átvette az összes operatív tevékenységet, biztosítva ügyfelei számára a TSense rendszerek működtetését, értékesítését, telepítését és karbantartását.

A vállalat az SVT Electronics nevű nagy fejlesztő céghez tartozik, amely 18 éve van jelen a piacon saját fejlesztésű termékeivel, amelyek több mint 20 országban kerültek értékesítésre. Teljesen magántulajdonban lévő, hazai tőkével rendelkező vállalkozás, amely professzionális termékeket és szolgáltatásokat kínál országos és nemzetközi szinten. A TSense rendszert az anyavállalat fejlesztette, egy marosvásárhelyi szakértői csapat által, helyi cégek bevonásával.

A TSense rendszer célja a termékek védelme és a hőmérséklet-ingadozások, páratartalom és áramkimaradások által okozott problémák megelőzése. A rendszer biztonságos működést biztosít a figyelt eszközök vagy terek számára azáltal, hogy e-mailben és SMS-ben értesíti a megfelelő személyeket a nem megfelelő hőmérsékleti és páratartalom-értékekről, az áramkimaradásokról, valamint a nyitva hagyott ajtókról.

Kapcsolatfelvétel:

Cím: Marosvásárhely, Knopfler Vilmos utca 9A, 540331 irányítószám, Maros megye.

E-mail címek: office@tsense.hudpo@svt.ro

Telefonszámok: +40.365.809.305, +40.759.022.444

 

2. FOGALMAK

a) Eladó/Szolgáltató/Vállalat – A Cloud Monitoring Services SRL egy román jogi személy, amelynek székhelye Marosvásárhelyen, a Knopfler Vilmos utca 9. szám alatt található, Maros megyében. A Cégjegyzékszám: J26/173/2023, Adószám: RO40996309.

b) Felhasználó – Bármely személy vagy entitás, aki az ügyfél megbízásából és nevében használja a Szolgáltató által a TSense platformon keresztül kínált szolgáltatásokat. A felhasználó lehet maga az ügyfél is.

c) Ügyfél – Az a jogi személy, aki a www.tsense.hu weboldalt vagy a https://tsense.svtech.ro/ platformot használja, a fiók létrehozásakor megadott azonosító adatokkal.

d) Platforma/Weboldal – A www.tsense.hu weboldal, annak összes aldomainje, valamint a TSense platform/app: https://tsense.svtech.ro/ és annak összes funkciója.

e) Szolgáltatás – Minden, a Szolgáltató által a TSense platformon keresztül kínált szolgáltatás, ahogyan azok nyilvánosan le vannak írva a www.tsense.hu vagy a https://tsense.svtech.ro oldalon.

f) Szerződés – A távollévők között kötött szerződés, amely az Eladó és a Vevő/Ügyfél között jön létre, a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül.

g) Előfizetés – Az Ügyfél által fizetett díj a személyesen vagy e-mailben bemutatott díjszabási terveknek megfelelően.

h) Bizalmas információk – Minden olyan információ, amely a jelen szerződés felei között cserélődik, szóban, írásban vagy a TSense platform (www.tsense.hu és www.tsense.svtech.ro) használatán keresztül válik hozzáférhetővé, és bizalmasnak minősül.

i) Felhasználónév és jelszó – A hozzáférési adatok, amelyek szükségesek a felhasználónak a Szolgáltató által a TSense platformon keresztül kínált szolgáltatások használatához.

j) Kapcsolattartási adatok – A Szolgáltató, az Ügyfél és a Felhasználó által a TSense platformon közölt kapcsolattartási adatok. Az Ügyfél és a Felhasználó közvetlen felelősséget vállal ezek érvényességéért és frissítéséért, amennyiben azok megváltoznak.

k) Kereskedelmi kommunikáció / Hírlevél – Bármilyen üzenet (e-mail, telefon, mobil push, web push stb.) által közölt általános vagy tematikus információk, illetve a Vállalat által forgalmazott ajánlatokkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatás.

 

3. SZELLEMI TULAJDON

A Vállalat a Weboldal tartalmával kapcsolatos szellemi tulajdonjogok kizárólagos jogosultja, ideértve, de nem korlátozva cikkekre, szövegekre, fényképekre, illusztrációkra, védjegyekre, emblémákra és modellekre.

A Weboldal látogatói hozzáférhetnek, letölthetnek és kinyomtathatják a Weboldalon közzétett anyagokat ingyenesen, kizárólag személyes és nem kereskedelmi célokra. Ezen tevékenységek elvégzése nem ruházza át a látogatókra semmilyen jogot vagy érdeket a Weboldal tartalmával kapcsolatban.

A Weboldal bármely részét, amelyre a Vállalat szellemi tulajdonjogot formál, nem lehet másolni, terjeszteni vagy közzétenni semmilyen formában, semmilyen célból vagy eszközzel a Vállalat előzetes írásbeli engedélye nélkül.

A Weboldal látogatói kifejezetten kijelentik, hogy a Weboldal használatával megértik és elfogadják, hogy nem másolják, módosítják, adják el, terjesztik, továbbítják, jelenítik meg, reprodukálják vagy hozzák nyilvánosságra a Weboldalon közzétett anyagokat.

 

4. A WEBOLDAL HASZNÁLATA

A Weboldal használatával kötelezettséget vállal arra, hogy helyes és pontos adatokat szolgáltat, beleértve a nevét, e-mail címét, telefonszámát és egyéb kapcsolattartási adatait.

Amennyiben nem szolgáltat minden szükséges információt, előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni az Ön TSense rendszerrel kapcsolatos kéréseit.

A „Fejlett monitorozás” szekció elérésével megismerheti a webalapú TSense szoftver főbb előnyeit, amely teljes körű megoldást kínál a környezeti terek hatékony monitorozására és kezelésére.

A „Felhasználási területek” szekcióban bemutatásra kerülnek azok az iparágak, amelyekben elengedhetetlen a TSense rendszerek használata a hőmérséklet, páratartalom vagy más környezeti paraméterek monitorozásához.

A „Referenciák” szekció bemutatja a Vállalat ügyfeleit és forgalmazóit (országos szinten) a TSense termékek és szolgáltatások tekintetében.

A Weboldal bármilyen célú használatával kijelenti, hogy megfelel a törvényben előírt feltételeknek, és jogi képességgel rendelkezik olyan jogi aktusok megkötésére, amelyek az Ön számára kötelezettségeket keletkeztetnek az Általános szerződési feltételek, az Adatvédelmi irányelvek és a Cookie-szabályzat szerint.

 

5.  A TSENSE PLATFORM HASZNÁLATÁNAK FELTÉTELEI

5.1. A platformon való regisztráció ingyenes. A kliens hozzáférése a portál bizonyos funkcióihoz csak azon felhasználók számára engedélyezett, akik ingyenesen kívánják tesztelni az alkalmazást, vagy azon ügyfelek számára, akik az előfizetési díjat választották.

5.2. Az eladó, bár minden erőfeszítést megtesz, nem tudja biztosítani vagy garantálni a kliens által küldött információk biztonságát, és fel van mentve bármilyen ebből fakadó kár kifizetése alól.

5.3. A platform nem nyilvános elemeihez való bármilyen jogosulatlan hozzáférés vagy más, jogosulatlan személyek hozzáférése a platformon tárolt fiókokhoz az informatikai rendszerhez való jogosulatlan hozzáférés bűncselekményét képezi, amely a hatályos román jogszabályok szerint lesz szankcionálva.

5.4. Az eladó a szerződés feltételeivel összhangban biztosítja az ügyfél számára a platformon keresztül nyújtott szolgáltatások használatának jogát.

5.5. Az eladó által az ügyfél számára biztosított használati jog kizárólagos, nem átruházható, és teljes mértékben a jelen szerződés hatálya alá tartozik.

5.6. A platform olyan tárhelyként működik, amelyen az ügyfél tartalmat tölthet fel a 365/2002. sz. törvény elektronikus kereskedelemről szóló rendelkezéseinek megfelelően.

5.7. Az ügyfél szavatolja az általa megadott adatokat, és teljes felelősséget vállal azért, hogy milyen célokra és hogyan használja a platformon keresztül biztosított szolgáltatásokat, valamint a felhasználói fiókok beállításaiért és azok viselkedéséért.

5.8. A felhasználókkal kapcsolatban:

Az ügyfél maga határozza meg, hogy melyik személynek adja meg a felhasználói jogot, mi lesz a felhasználó szerepe, és milyen hozzáférési szintet biztosít számára az ügyfél által a TSense platformra bevitt információkhoz; Az ügyfél közvetlenül felelős bármely felhasználó tevékenységéért, amikor az a platformon keresztül a szolgáltatásokat az ügyfél nevében használja; Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a felhasználók hozzáférési szintjét az eladó által nyújtott szolgáltatásokhoz, és bármikor megszüntetheti vagy korlátozhatja a felhasználók hozzáférését a TSense platformon létrehozott fiókokhoz; 5.9. Az ügyfél és a felhasználó közötti bármely vita, amely a TSense platform szolgáltatásainak használatával kapcsolatos, kizárólag az ügyfél által kerül kezelve, és az eladó semmilyen módon nem vesz részt ebben a konfliktusban vagy annak megoldásában.

5.10. Az eladó semmilyen felelősséget nem vállal abban az esetben, ha az ügyfél az elérhető szolgáltatásokat illegális vagy erkölcstelen célokra használja.

5.11. Az eladó nem vállal felelősséget abban az esetben, ha az ügyfél nevében létrehozott fiókot egy jogosulatlan felhasználó hozta létre. Az eladó törli az ilyen módon létrehozott fiókot, amennyiben a hivatalos ügyfél képviselője kifejezetten írásban kéri ezt, és mellékel egy aktuális ONRC tanúsítványt, amely igazolja a képviselő jogi státuszát.

5.12. Az eladó minden erőfeszítést megtesz, hogy állandó hozzáférést biztosítson a TSense platform szolgáltatásaihoz, és 99%-os rendelkezésre állást garantál. A szolgáltatás elérhetőségi ideje nem tartalmazza az előzetesen emailben vagy a weboldalon (www.tsense.hu vagy https://tsense.svtech.ro/) bejelentett karbantartási időszakokat, kivéve a be nem jelentett karbantartási időszakokat.

5.13. Ha az ügyfél a fent említett időtartamnál hosszabb ideig nem fér hozzá a szolgáltatáshoz az eladó hibájából, az ügyfél arányosan kérheti az előfizetési díj visszatérítését azon időszakra, amelyben a szolgáltatás nem volt elérhető.

5.14. Az ügyfél által a rendszerbe feltöltött adatok és információk két évig kerülnek tárolásra, ezt követően pedig véglegesen törlésre kerülnek. Az ügyfél kifejezett kérésére az eladó köteles véglegesen törölni a tárolt adatokat 5 napon belül.

5.15. Az adatbázis mentése kizárólag az ügyfél felelőssége, aki bármikor exportálhatja és elmentheti az adatokat a fiók létrehozását követően, az eladó pedig mentesül bármilyen adatvesztésért való felelősség alól, függetlenül az adatvesztés okától.

5.16. Ha az ügyfél több mint 14 naptári napot késik az előfizetési díj megfizetésével, a platformon való hozzáférés felfüggesztésre kerül. Ha az előfizetés fizetése az esedékességi dátumot követő 30 napon belül nem történik meg, a fiók véglegesen törlésre kerül a rendszerből.

 

6. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS. TITOKTARTÁS

6.1. A Társaság nem vállal felelősséget semmilyen kárért, amelyet a weboldal látogatója, az ügyfél vagy bármely más harmadik fél elszenvedhet a weboldal bármilyen módon vagy célra történő használatából, vagy a Társaság jogi és/vagy szerződéses kötelezettségeinek teljesítése során.

6.2. A látogató/ügyfél kizárólag saját felelősségére használja a weboldalon keresztül nyújtott információkat. Az ügyfél felelős az általa átvitt/fogadott információk bizalmas kezeléséért a weboldalon keresztül, és azok adatvédelmi jogszabályoknak megfelelő feldolgozásáért.

6.3. Az ügyfél a Társaság által nyújtott szolgáltatásokhoz biztonságos kommunikációs protokollon keresztül fér hozzá, felhasználói név és jelszó alapján, amelyet maga az ügyfél vagy felhasználója határoz meg. A platformra bevitt adatok és információk a Társaság saját vagy bérelt szerverein, „cloud” rendszerben kerülnek tárolásra.

6.4. Az ügyfél vagy a felhasználó teljes mértékben felelős a saját hozzáférési adatai (felhasználónév és jelszó) biztonságos megőrzéséért és titkosságáért.

6.5. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfél hozzáférési adatainak (felhasználónév és jelszó) elvesztéséért, sem olyan tevékenységekért, amelyek az ügyfél fiókjának veszélyeztetését okozhatják.

6.6. Az ügyfél vagy a felhasználó köteles azonnal értesíteni az eladót, ha gyanítja, hogy a saját fiókját nem megfelelően vagy jogosulatlanul használták, és kérnie kell a hozzáférési adatok megváltoztatását.

6.7. Ha az eladó értesítést kap arról, hogy az ügyfél vagy nevében eljáró személy jogsértő tevékenységet folytat a TSense platformon keresztül, fenntartja a jogot, hogy felfüggessze a felhasználói fiókot, vagy blokkolja az ahhoz való hozzáférést.

6.8. Az eladó nem tud 100%-os biztonságot garantálni az ügyfél által a platformon keresztül tárolt vagy továbbított információkra vonatkozóan. Az eladó minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy az ügyféltől kapott adatokat bizalmasan kezelje és a felhasználói fiókban tárolja.

6.9. Az eladó soha nem fog kérni az ügyféltől semmilyen bizalmas adatot, ideértve, de nem kizárólagosan: jelszavakat, bankkártya adatokat, PIN-kódokat és hasonló információkat.

6.10. A szolgáltatásokhoz való jogosulatlan és visszaélésre alkalmas hozzáférés, valamint a platformon tárolt adatokhoz való hozzáférés az eladó vagy az ügyfelek nevében bűncselekménynek minősül, és a hatályos román jogszabályok szerint büntetendő.

6.11. Az eladó nem monitorozza és nem gyakorol ellenőrzést az ügyfél által feltöltött adatok és dokumentumok felett.

 

7. A SZERZŐDÉS TÁRGYA

7.1. A jelen szolgáltatási szerződés tárgya az Eladó/Társaság által az Ügyfél részére biztosított jog a hőmérséklet-figyelő rendszer használatára a Platformon keresztül, amelynek keretében az Ügyfélnek kötelessége megfizetni a használt szolgáltatások díját a jelen szerződésben meghatározott feltételek szerint.

7.2. Az Ügyfél által a Fiók megnyitása automatikusan magában foglalja a jelen Általános Szerződési Feltételek feltétel nélküli elfogadását.

7.3. Az Ügyfél a szerződés elfogadását a következő négyzet bepipálásával teszi: „Tudomásul vettem a TSense platform használati feltételeit.” Az elfogadás a TSense fiók elérésének pillanatában a felhasználónév és jelszó használatával is megerősítést nyer.

7.4. Az Eladó, mint a Platform szerződő fele/tulajdonosa/ügyintézője fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa és frissítse a Platform tartalmát, valamint az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Politikát. Az Eladó értesíti az Ügyfeleket a Platform, az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Politika módosításairól, amint azok bekövetkeznek. Az értesítés e-mailben vagy a Platformon keresztül történik. Az Ügyfél kizárólagos kötelezettsége, hogy tudomásul vegye és elfogadja ezeket.

7.5. Az új Általános Szerződési Feltételek, árak vagy bármilyen módosítás közzétételének vagy továbbításának pillanatától az Ügyfélnek 10 (tíz) naptári nap áll rendelkezésére, hogy kifogásokat emeljen a módosítások ellen. Ha az Ügyfél a jelen cikkben meghatározott határidőn belül nem emel kifogást, a módosításokat érvényesnek és az Ügyfél által elfogadottnak tekintik.

7.6. Az Ügyfélre vonatkozó Általános Szerződési Feltételek a Fiók Platformon történő létrehozásának időpontjában érvényes, a Platformon közzétett verzió.

 

8. A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA

8.1. A jelen szerződés határozott időre szól, nevezetesen a teljes időtartamra, amíg az Ügyfél előfizet a Társaság által nyújtott szolgáltatások használatára, és a Fiók Ügyfél általi létrehozásának időpontjában lép életbe.

 

9. A SZERZŐDÉS ÉRTÉKE. FIZETÉSI FELTÉTELEK

9.1. A szolgáltatások ára az Ügyfél által választott tarifacsomag alapján kerül meghatározásra.

9.2. A szolgáltatások díját a szolgáltatások megvásárlásának időpontjában kell megfizetni, és a szolgáltatások elérhetők lesznek az Ügyfél számára a megfizetett időszak végéig.

9.3. Az Ügyfél lehetőséget kap a szolgáltatások használati időszakának meghosszabbítására egy újabb díj megfizetésével, a tarifacsomag szerint.

9.4. Az Eladó köteles legalább 3 naptári nappal a szolgáltatások használatára megfizetett időszak lejárta előtt értesíteni az Ügyfelet e-mailben. A tájékoztatás időpontjától a lejárati napig az Ügyfél újabb díjat teljesíthet a Társaság által nyújtott szolgáltatások megvásárlására a következő időszakra, a megfizetés időpontjában érvényes tarifacsomag szerint.

9.5. A szolgáltatások díja banki átutalással is teljesíthető.

9.6. Az Eladó jogosult kedvezmények, árleszállítások, promóciók biztosítására, amelyeket az Ügyfél a saját felhasználási feltételeik szerint használhat, amelyeket az Ügyfél a megfelelő kódokkal együtt kap. Az Ügyfél egy kódot nem használhat fel többször. Az Ügyfél nem használhat fel egymás után és/vagy összevonva több kuponkódot.

9.7. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az előfizetésekhez alkalmazott árakat a Platformon.

9.8. Bármilyen ár- vagy szolgáltatás-elérhetőségi változásról e-mailben értesítést küldenek az Ügyfél felhasználói fiókjában megadott kapcsolattartási címre legalább 30 nappal a módosítások előtt. Az alkalmazás karbantartási szolgáltatásait az alkalmazáson vagy e-mailben jelentik be.

 

10. A FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

10.1. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

  • Az Ügyfél köteles megfizetni a Társaság által a Platformon keresztül nyújtott szolgáltatások ellenértékét a jelen szerződés szerint.
  • Az Ügyfél teljes felelősséget vállal a Platformon saját fiókjába beírt adatokért, a fiókban található információk helyességéért, pontosságáért és teljességéért.
  • Az Ügyfél köteles frissíteni az azonosító adatait a fiókjában.
  • Az Ügyfél vállalja a felelősséget és viseli a következményeket, ha a Társaság által nyújtott szolgáltatások használata során harmadik fél jogait megsérti.
  • Az Ügyfél köteles a Társaság által nyújtott szolgáltatásokat teljes mértékben jogszerűen használni.
  • Az Ügyfél köteles betartani a szerzői jogokra és a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokat, amelyeket saját nevében vagy harmadik fél nevében vezetett be.
  • Az Ügyfél teljes felelősséget vállal az általa a Társaság szolgáltatásaival kibocsátott dokumentumok létrehozásáért, testreszabásáért, kezeléséért, pontosságáért és jogszerűségéért.
  • Az Ügyfél köteles kártalanítani a Társaságot bármilyen kár, költség vagy nyereségcsökkenés esetén, amely a saját csalárd tevékenysége miatt merül fel.
  • Az Ügyfél köteles a Társaság számára a Platformon keresztül érvényes, valós és aktuális kapcsolatfelvételi adatokat biztosítani, a Társaság szolgáltatásainak igénybevételének teljes időtartama alatt.
  • Az Ügyfél joga van kérni, hogy a Társaság törölje az általa a Platformra beírt összes információt.
  • Az Ügyfél joga van lemondani a Társaság által nyújtott szolgáltatásokról a már megfizetett előfizetés lejáratakor.
  • Az Ügyfél egyedül felelős az általa használt fiókban található teljes tartalomért, valamint bármely jogsértésért vagy harmadik fél jogainak megsértéséért.

10.2. Az Eladó jogai és kötelezettségei

  • Az Eladó köteles biztosítani az Ügyfél számára a Platformon keresztül nyújtott szolgáltatásokhoz való hozzáférést.
  • Az Eladó köteles az Ügyfél által megadott adatokat a jelen szerződésben meghatározott határidőn belül törölni.
  • Az Eladó köteles a fiók újraaktiválására legfeljebb 5 napon belül, amennyiben az Ügyfél új előfizetést fizetett, és a szolgáltatásokhoz való hozzáférését a díjfizetés elmaradása miatt felfüggesztették.
  • Az Eladó köteles az Ügyfél kérésére támogatást vagy segítséget nyújtani a Platform által nyújtott szolgáltatások jogszerű használatában az Ügyfél által a szolgáltatások igénybevételének teljes időtartama alatt. A szolgáltatásokat hétfőtől péntekig, a tsense.hu weboldalon vagy a https://tsense.svtech.ro/ platformon közzétett munkaidő szerint vagy az Ügyfél által megadott e-mail címre küldött értesítés alapján nyújtják.
  • Az Eladó jogosult a tarifacsomagok módosítására a jelen szerződés értelmében.
  • Az Eladó jogosult anonimizált adatokat gyűjteni a szolgáltatásainak használatáról az Ügyfelek által, és azokat aggregált formában nyilvánosságra hozni.
  • Az Eladó jogosult minden adatot és bármilyen információt az Ügyfél fiókjából átadni a nyomozó hatóságoknak, ha a Társaság érvényes kérés érkezik egy jogosult közintézménytől.
  • Az Eladó jogosult e-mailben értesítéseket küldeni az Ügyfél számára a Platform marketingcéljaira, az Ügyfél tájékoztatására a Platformon nyújtott szolgáltatások frissítéseiről vagy módosításairól, valamint a karbantartási időszakokról, amelyek ideiglenes szolgáltatás-szünetet is jelenthetnek.

 

11. SZERZŐDÉSI FELELŐSSÉG

11.1. Az Ügyfél garantálja a megadott adatok helyességét, és teljes felelősséget vállal a Társaság által nyújtott szolgáltatások használatának módjáért és céljáért, valamint a felhasználók fiókhoz való hozzáférésének beállításáért és azok viselkedéséért.

11.2. Az Ügyfél garantálja, hogy az Eladó számára megadott információkért kizárólag ő a felelős, a helyes és teljes tájékoztatás érdekében, valamint a megadott információk pontosságának fenntartásáért és aktualizálásáért.

11.3. Az Eladó nem vonható felelősségre, ha az Ügyfél a rendelkezésre álló alkalmazásokat és szolgáltatásokat illegális vagy erkölcstelen célokra használja.

11.4. Az Ügyfél egyedül felelős, és kártalanítja a Társaságot bármilyen kár, költség vagy nyereségcsökkenés esetén, amely a csalárd tevékenysége miatt merül fel.

11.5. Az Eladó semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a közvetlen vagy közvetett károkért vagy hibákért, valamint semmilyen közvetlen vagy közvetett profitkiesésért (beleértve, de nem korlátozva a következőkre: profitvesztés, üzletmenet megszakítása, vagy egyéb pénzügyi károk), amelyek a weboldal által nyújtott információk és szolgáltatások használatának következményeként merülnek fel.

11.6. Az Eladó nem garantálja az információk vagy szolgáltatások pontosságát, helyességét vagy aktualitását, amelyeket a weboldal nyújt.

 

12. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE

12.1. A jelen szerződés a felek megállapodásával vagy egyoldalú felmondással megszüntethető. Amennyiben az Ügyfél visszaél a fiókjával, valamint ha nyilvánvaló jelek mutatkoznak arra, hogy az Ügyfél a fiókját illegális vagy erkölcstelen célokra használja, az Eladó jogosult azonnali hatállyal felmondani a jelen szerződést, valamint blokkolni az Ügyfél hozzáférését a Platformon regisztrált fiókjához.

12.2. Ha bármelyik fél nem teljesíti a jelen szerződésben meghatározott kötelezettségeit, a szerződés automatikusan felmondásra kerül, bármilyen formalitás (értesítés, bírósági kereset) nélkül – komisszori paktum.

12.3. A jelen szerződés felmondása nem érinti a már lejárt kötelezettségeket a szerződő felek között.

 

13. VIS MAIOR
13.1. A vis maior mentesíti a feleket a felelősség alól abban az esetben, ha a jelen szerződésben vállalt kötelezettségeik részben vagy egészben nem teljesülnek. A vis maior alatt olyan eseményt kell érteni, amely a felek akaratától független, előre nem látható és leküzdhetetlen, és a szerződés megkötése után következik be, amely akadályozza a feleket abban, hogy részben vagy egészben teljesítsék a vállalt kötelezettségeiket.

13.2. Az a fél, amely a vis maiort hivatkozza, köteles azt írásban értesíteni a másik felet a bekövetkezéstől számított legfeljebb 5 napon belül.

13.3. Az a fél, amely a vis maiort hivatkozza, köteles írásban értesíteni a másik felet a vis maior okának megszűnésétől számított legfeljebb 15 napon belül.

13.4. Ha ezek a körülmények és azok következményei több mint 2 hónapig fennállnak, bármelyik fél felmondhatja a szerződést. Ebben az esetben egyik fél sem követelhet kártérítést a másiktól, de kötelesek teljesíteni az addig fennálló kötelezettségeiket.

 

14. ALKALMAZANDÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

14.1. A Weboldal használatát, valamint a Cloud Monitoring Services SRL Társasággal/Szolgáltatóval a Weboldalon keresztül kötött szerződések megkötését, teljesítését és megszüntetését a román jog szabályozza.

14.2. A Weboldal használatából, valamint ezen szerződések megkötéséből, teljesítéséből vagy megszüntetéséből eredő vitákat békés úton kell rendezni, és ha ez nem lehetséges, akkor az illetékes román bíróságok előtt kell megoldani.

 

15. JOGUNK A FELTÉTELEK MÓDOSÍTÁSÁRA

15.1. Jogunk van időről időre és saját belátásunk szerint felülvizsgálni és módosítani a Feltételeket.

15.2. Ön felelős azért, hogy a Feltételeket, a Sütik Szabályzatát és az Adatvédelmi Szabályzatot teljes mértékben elolvassa, mivel az adott pillanatban érvényes verzió lesz alkalmazandó a Weboldal használatakor.

 

16. SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

16.1. A Társaság által végzett személyes adatok feldolgozása megfelel az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i 2016/679 számú rendeletének (általános adatvédelmi rendelet), valamint az alkalmazandó nemzeti adatvédelmi jogszabályoknak.

16.2. A Szolgáltató NEM FÉR HOZZÁ az Ügyfél fiókjának adatbázisába feltöltött személyes adatokhoz, mivel azok titkosítva vannak. Így a Szolgáltató nem férhet hozzá, nem töltheti le és nem szerezheti meg az Ügyfél „felhő” fiókjába feltöltött személyes adatokat.

16.3. A Szolgáltató nem gyűjt olyan adatokat, amelyekkel a természetes személyek azonosíthatók (például: név, cím, telefonszám, e-mail cím), kivéve, ha azokat a felhasználók önkéntesen adják meg. Az önkéntes adatszolgáltatás kifejezett és egyértelmű hozzájárulásnak minősül ahhoz, hogy a Szolgáltató a jelen szerződésben rögzített feltételek szerint használhassa a felhasználó személyes adatait.

16.4. Ha a felhasználó nem kívánja, hogy adatait feldolgozzák, kérjük, ne adjon meg semmilyen személyes adatot. Ha a felhasználó már megadta személyes adatait, és azt szeretné, hogy azokat töröljék a Szolgáltató adatbázisából, bármikor kérheti ezt (saját maga vagy meghatalmazottja útján) az alábbi e-mail címre küldött kérelem útján: dpo@svt.ro.

16.5. Amikor a Weboldal felhasználója személyes adatokat szolgáltat, a Szolgáltató azokat az alábbi, külön meg nem jelölt célokra használhatja fel:

  • a személyes adatok tárolása és feldolgozása a felhasználói igények jobb megértése érdekében, valamint a velük való kommunikáció javításáért;
  • a felhasználóval való kapcsolatfelvétel a Szolgáltató által megkapott kérelemre adott válasz céljából.

16.6. A Szolgáltató a felhasználók személyes adatait bizalmasan kezeli, azokat jóhiszeműen feldolgozza, és csak az érvényes román jogszabályoknak megfelelően osztja meg harmadik féllel.

16.7. A www.tsense.hu weboldal és a https://tsense.svtech.ro/ platform felhasználói számára garantáltak a román jogszabályok által biztosított jogok, beleértve, de nem kizárólag, az adatokhoz való hozzáférés jogát, az ellenállás jogát, az adatok módosításának jogát stb.

16.8. Bizonyos esetekben a Szolgáltató automatikusan (tehát nem önkéntes regisztráció útján) technikai információkat gyűjthet, amelyek nem azonosítják a felhasználót (aki névtelen marad). Az ilyen típusú technikai információk magukban foglalhatják, de nem korlátozódnak a következőkre: az Internet-böngésző típusa, az operációs rendszer, a weboldal vagy domain neve, ahonnan a felhasználó a jelen weboldalra érkezett stb.

16.9. További részletekért a személyes adatok feldolgozásáról kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot.

16.10. Személyes adatok védelmével kapcsolatos kérdések vagy kérelmek esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: dpo@svt.ro vagy a következő telefonszámon: 0365.809.305.


Az utolsó frissítés dátuma: 2024.10.10.